вторник, юли 17, 2007

Me

Знам, че утре ще ми се спи невероятно много. Неизбежно е. Знам, че никой няма да прочете това до края, поне не и във варианта който съм го замислил. Инсомния. В моменти като този (3 сутринта, въртя се и не мога да заспя) в главата ми почват да се заформят или появяват отново безумни идеи. Поне да бяха креативни..
Предполагам, че съм малко нещо ексхибиционист, разказвам лични неща на другите. Предполагам търся одобрение, глупаво, нали? Така и така само аз си решавам, и само аз си плащам. Може би понякога и други го правят заради мои грешки, само мога да се опитвам това да е по-рядко.
И защо тези мисли? Проблеми с парите? Ми кога ли е нямало.. Проблеми с училището? Трябва да напиша дипломна, това е ясно. Назряващ проблем. Новата квартира? Дали ще е студено, дали ще тече, дали ще се разберем с момчетата, дали ще е тихо, дали ще си я обзаведем приятно? Дали отчайващо нямам нужда от човек до себе си? Когото да прегърна? Да споделя.. (не тежките мисли, хубавите неща. Когато има такива те трябва да се споделят. Защо иначе е този блог? Не визирам настоящият пост.)
Слушам песен на група, която повечето хора не подозират, че съществува, и се питам дали да споделя с вас гениалността й? въпроси.. Мислех дори да развия на база на текста й повествованието което творя. Става интересно, виждал съм. Би било подходящо.
Много глупости съм правил, както и много правилни неща. Да речем 30/70% Добър рейт при самооценка, нали? Идеята е, че няма как да оцениш някой неща в дадения момент. Как да постъпя? Единият вариант или другия? Изобщо има ли варианти? Или както често става се самозаблуждавам, че нещо е така просто защото така ми се иска? Много риторични въпроси станаха, няма повече.
Най-глупавото е, че нещо не виждам пътища навън от кашата наоколо. Как да стане сега - да забия в работа - става, ще реши оная работа с парите спомената по-нагоре. Ама отиде дипломната. Дипломна - добре де, ама това означава бял ден да не видя до месец, отиде "социалния живот". Алкохол - после боли глава, гадно ти е в устата и прегръщаш тоалетната.
Да престана да хленча, и да оправя нещата - ето го изхода. Да де, ама сега ми се хленчи. Утре ще ми се реве за сън, и предполагам ще съм в лошо настроение, но пък колегите могат да ме извадят, то ще се чуе.
Песента свърши, дай пак>


NOCTURNAL RITES - МЕ

One, just one more drink
One last cigarette and I am on my way
Oh last night, it’s all a haze
Here I pave my way through filth and broken glass

Something is not the same
Something is different from before
Guess that I, guess I died inside

When there’s nothing more
When I’d tried it all
Come undone, when the odds were close to none
When the moment’s there
The divide I beware
Then it’s me, only me

Torn, still torn and bruised
But I’ve had my run, and I’ll, I’ll see it through
All for you, my sweet farewell
Oh, I can’t believe that I survived this hell

Приятно парче. На макс на слушалките, като ще е кофти поне да е силна музиката.
Ще спя вече. Ще се насиля. Лека нощ. Искам сънищата да са сладки, искам желанията да се сбъдват. Искам повече усмивки около мен. Искам...
:)

7 коментара:

Анонимен каза...

Добре дошъл в клуб Инсомния! Тук също е 3 сутринта и гъзо ми в легло не ще да ходи ;) Иначе за проблемите, че без тях за къде сме, скуга голяма ще е. Като ти четях поста и забелязвам сходни проблеми: Инсомния - факт, проблем с парите - ако не ми дадат стипендия следващия семестър ще трябва да тегля кредит, проблем с училището - ами аз дори не знам къде ще съм на училище на есен, поне с квартирата нямам проблем, след седмица се местя и ще постна малко снимки... Горе главата Оги, това лято явно няма да стане, но дано на зиме си дойда и ще обръщаме текили като едно време ;)

Oggie Astardjiev каза...

Еха, като едно време:) Беше си готино, викам пак да стане:) Иначе обещавам да съм "горе главата", все пак животът е прекрасен:) В повечето случаи:)

Maria Astardjieva каза...

Абе малък, я по-бодро! К'во си забудувал, замрънкал и записал по нощите. Вместо да си уползотворяваш времето по-смислено...

Oggie Astardjiev каза...

И аз така викам, ама това не променя факта, че по прекрасно незнайни причини се чувствам сдъвкан, изплют и така нататък по хранителната верига:) Едно кино ще ме оправи:)

mikinceto каза...

Душко аз знаеш ли що обичам да слушам силно музика?За да не си чувам мислите...пък и само да те питам кво толкова си се отчаял?Виж колко хора се отзоваха на твоя "вик за морална подкрепа"!!!С теб сме...де се вика enjoy the life.Преди да се разсърдиш се убеди, че нямаш повече усмивки!Sooooo smiiile!!!

Oggie Astardjiev каза...

Благодаря ти:)

Анонимен каза...

Виж кво, тва дето си го постнал е 100% Оги и мисля, че заради това сме приятели, щото и аз май така като тебе (е с 1-2 малки изключения, нали и на моята улица пак изгря слънце за малко). Та мисълта ми е, че те разбирам и подкрепям на 1000%. Затова и ми дойде конструктивното предложение да видим кво ново по морето към края на Август и после друга песен ще запееш. Весело!