петък, юни 29, 2007

Dream On

Господ да ми е на помощ, размазан съм, вчера вечерта бяхме с приятели на концерт на Аеросмит в Кьолн (за който не знае), и до последно не се знаеше кой ще е съпорт за европейското турне на бандата.. Отиваме ние в залата, дават ни нови билети с по-добри места (не били продадени всички) и ние спокойно си се мотаме наоколо. По едно време Мери поглежда билета и невярващо ми казва да видя кой е подгряващ... О свети светии, мизерстващи дяволи и каквото се сетите: EDGUY!!!!!!!!! Майка му стара, умрях, разбирате ли, умрях! Винаги съм знаел, че ще ги гледам един ден, но този ден дойде с 10 минути предизвестие! Няма такова щастие хора, повярвайте ми.. А за Аеросмит не мога да говоря просто (след Едгай си мислех, че концерта за мен свърши, малиии колко бърках..) Тези дядовци направиха невъзможното според мен! Стивън изпя всичко в оригинална октава, без на нито едно място да мина отдолу, а който ги е слушал знае, че той доста вика на места, мамичката му, все едно слушах студен албум! Да не давам сравнения, ама батко Брус Дикинсън може само да мечтае така да си изпълнява песните като дойде на тия години. И така.. лайната може и да се сипят понякога, ама и щастието идва на групи:) It's indded the year of the dreams..

Снимки трудно се качват, в Бг ще кача всички:)

Няма коментари: