понеделник, август 06, 2007

Няма нищо по-хубаво от лошото време

Всъщност има, и то е настроението ми:)
Ако се сещате за същото (настроение), описано преди няколко поста просто трудно ще си представите как стават тези промени :)
Така де, ето ви няколко весели момента от тези дни
1. 22 часа на работа
2. всички ми се карат заради точка 1.
3. тепърва очаквам роднините да ми се карат като разберат за точка 1.
4. животът е хубав
5. забавляваме се:

6. пеем си и го чувстваме:

6.1. ако си мислите, че това пеене горе е фалшиво, чакайте Мери да се научи да качва видеота и тогава какво чудо ще чуете от концерта в Германия...
7. няма нищо по-хубаво от лошото време
8. има, настроението ми:)

11 коментара:

Анонимен каза...

Евала, евала! :) Трябва да се забавлява човек.
Аз до сега не съм се замислял, ама верно всеки като го снимат или маха или прави няква муцуна ;)

Анонимен каза...

Да помахаме задружно на "камерата" :).
Което си е верно верно си е, ама пък е весело, жалко само че ти требваха 3 партита да направим че да качиш нещо... но по добре късно от колкото никога, некои умни хора го беха казали тва преди неизвестно колко време :).

Нищо, и 4то ще направим.. и 5то.. то май зе традиция да ни става.... ама те традициите не са това което бяха.
Тц тц, докъде го токарахме с тва пиене.. или работа... не помня вече кое беше..

ти правиш 22h на работа, аз 24 часа спане.. кой както се уреди :P

Oggie Astardjiev каза...

Ех, момци, момци, такава ни е всичката работа:) Пеем, пием и ни е весело:) А от опит казвам, че може да е весело и когато не пиеш. Ами дано за по-дълго да е весело само:)
Смоче, а как ми се пее с тебе, дай да презапишем нещо от нашите?

Oggie Astardjiev каза...

ЕДИТ: В подкрепа на идеята за веселостта напоследък - е те това е най-самодоволната физиономия, с която съм се виждал на снимка тия дни :) Just taken a while ago!

Maria Astardjieva каза...

Да те почвам:
По точка 1 - без коментар
По точка 2 - и аз съм всички
По точка 3 - като видна роднина смятам, че само да ти се карам няма да има ефект, изчакай да те видя на живо и бой, бой, бой!
По точка 4 - добро утро!
По точка 5 - може ли и аз да присъствам следващия път?
По точка 6 (6.1) - имаш късмет, че още нямам програма за редактиране на видео и не можах да те изтипосам в мрежата, щото файловете са много големи, но не се притеснявай - работя по въпроса :)
По точка 7 - знаеш ли името на писателя дето го е казал?
По точка 8 - така те искам!

Oggie Astardjiev каза...

Богомил Райнов :) Но не съм го чел, мисля, че съм гледал филма, но може и да се лъжа:) Добро утро:)

Анонимен каза...

Следя, следя.. но и аз не бях поканен? :/

DP House

Oggie Astardjiev каза...

Хаха, Стоянка, ми щото като те каним и не идваш, викам да не те поканим, а ада вземеш да дойдеш:)
Следвашия такъв така и така ще е в къщи, да осветим квартирката:) Само да говоря с другарите по стаи:) Ще бъде интересно, отсега го виждам:)

Анонимен каза...

ДАА!
А твойте другари по стая момичета ли са? Че вие сте дърти пръчове и с вас няма да стане готина свалка..

DP House

Oggie Astardjiev каза...

Хаха, ми ще си доведеш бе! А ма ха, аз да се грижа за теб ли искаш:)

Анонимен каза...

Бре, за какво ми е да водя някого на такива сбирки, аз ако имах кой да доведа.. нямаше да дойда... щях да лежа изтощен..

DP House