вторник, август 21, 2007

Epica - Never Enough

Ох, не мога да се въздържа от коментар, че клипа ми напомня на БГ чалга, колкото и малко такива да съм гледал, но това не променя факта, че тази група ми влезе под кожата с един албум само. Ама толкова ми е любима, че излезе ли гада официално следващият месец директно се заемат от някъде още 30 лева и се купува:)
Жалко, че са направили клип на най-комерсиалната песен от албума, но няма как..
А червенокосото Симоне е мой набор..
I'm sooo much in love......



П.С. Личи си колко пиша дипломна работа, нали:)

8 коментара:

mikinceto каза...

Я се стягай и я напиши вече тая дипломна! Не се офлянквай, че тя сама няма да се напише :Р

Oggie Astardjiev каза...

Почвам тази нощ, Мики :) Не казвай на дневните, че не съм работил:П
Ама така де, реших, че ако си заслужава нещо да се сподели (песничката си я бива:) ) ще се ъп-ва блога:) ШЩ :P

Анонимен каза...

какво и е комерсиалното на песничката. малко напомня на Evanescence, но въпреки това става...
все пак нали се опитват да продават албумите си с клипове. маркетинг му викали на това...

Oggie Astardjiev каза...

Е на фона на откриващото парче например, където има и сериозни харш вокали тази е доста...комерсиална:)
Иначе си прав, те Кану пробиха с комерсиален клип, та Епика ли няма:П

Анонимен каза...

Червенокосото Симоне е по-готино от вокала на групата, с която правя аналогия като слушам песента - Nightwish (много по-близо са до тях отколкото до Evanescence според мен). Няма да я върна ;)
Кой тоя комерсиалния клип на Кану бе, аз що не съм чувал за него? Да не са ни снимали докато свирим "Сто години" ;) ха-ха

Oggie Astardjiev каза...

Хихихи, от къде знаеш бе? Това си е ъндърграунд! (Абе, Тишко има касета с това, нали? Да взема да го рипна и да го изтипосам онлайн:))

Хайде на МОРЕЕ!!!

Анонимен каза...

Тишко и Интерпол няма да може да го открие, ти си тръгнал да го търсиш за касета ... ;)

Анонимен каза...

Сефте ги чувам тия, и чесно казано съм доста очарован.. уви от тебе не.. да Оги, за тебе става дума, я сядай я написвай тая диплома.. трябва да поливаме нещо :D